4/11/09

Protestas en el colegio A Cristina por la ocupación de las calles del entorno con la caravana de un circo

Protestas en el colegio A Cristina por la ocupación de las calles del entorno con la caravana de un circo.

La asociación de madres y padres de alumnos del colegio A Cristina expresó ayer su malestar por la ocupación de las calles del entorno por parte de la caravana del circo Coliseo, instalado en la explanada próxima al centro educativo. «Sabemos que para algún sitio teñen que ir, pero iso non exime de vixilancia ao Concello para que a ubicación de coches e camións se faga dunha forma ordenada», señaló mediante un comunicado la junta directiva de la ANPA A Casilla.

Los padres explicaron que los vehículos del circo ocupan las calles Blanco Amor, Camilo Xosé Cela, Moncho Valcarce y Celso Emilio Ferreiro. En concreto, en la Camilo Xosé Cela «a parada do autobús escolar está ocupada por unha caravana con mangueiras de residuos que verten ao rexistro de augas pluviais», aseguran los representantes de la ANPA. Asimismo, denuncian que algunos de los vehículos invaden los pasos de peatones y que el tramo final de la vía «estréitase pola colocación de caravanas e camións», según manifiestan.

Para los padres de alumnos, la ocupación de las vías próximas al colegio supone «un atranco, sobre todo á hora de entrada e saída dos nenos», pero también consideran que se trata de una situación «non desexable para ninguén, nin para o persoal do circo, nin para os pais, nin para os veciños das rúas afectadas».

Por ello, además de denunciar públicamente los hechos, la ANPA remitió un comunicado también al Concello de Carballo «para que se lle dea solución, e que en futuras ocasións se delimiten as ubicacións dos espectáculos, feirantes, etc... que fan uso da explanada habilitada para tal fin». Desde el Ayuntamiento se realizaron ayer las indicaciones pertinentes para normalizar la situación, según informó el concejal de Tráfico.


.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

POR FAVOR, QUE ALGUIEN ME EXPLIQUE QUE PASA NO C.E.I.P. A CRISTINA.CREO NECESARIA UNHA REUNIÓN CO INSPECTOR DA ZONA É OS PAIS DOS ALUMNOS DADA ESTA RARA SITUACIÓN. UNHA NAI MOI ENFADADA

ASOCIACION DE PAIS E NAIS DE ALUMNOS dijo...

Telo moi facil, só tes que dirixirte a calqueira membro da ANPA, expoñer a queixa e tramitarase.
saudos a Xunta Directiva.