14/10/09

NOVAS TENSIONS NO CONSELLO ESCOLAR DO COLEXIO

Según nota que nos manda Xosé Mª Arán , manifesta que no Consello escolar de hoxe , foi reprobada a súa actitude no Consello Escolar anterior, presentando a Dirección do Centro un escrito no cal reprobaba esta actitud incluindo o seu nome e apelidos e enumerando unha serie máis de matices moi discutibles. Unha vez rematada a lectura polo Director, pasose a asinar os presentes e foi asinada polos mestres e unha nai, non asinando os pais restantes e o Concelleiro do Concello de Carballo no Consello Escolar.

Unha vez rematado esto o Sr. Arán pediu a palabra o director por alusións, a que lle concediu o director, unha vez que empezou a sua intervención o Director retiroulla e dixolle que entregara o escrito ca súa intervención, retirándolle a palabra o Sr. Arán e pasando o seguinte punto da orde do día. Arán fixo facer os seus dereitos e continuou falando, o Director dou por levantada a sesión, quedando tódolos temas pendentes da orde do día.

Ante un feito tan fora de lugar comunícanos “ QUE SE ESTA A VULNERAR UN DEREITO TAN FUNDAMENTAL COMO A LIBERTADE DE EXPRESION”. E sobre todo na escola pública.



CONTINUAREMOS INFORMANDO SOBRE AS ACCIONES QUE VAI A TOMAR A ANPA.

.

7 comentarios:

Anónimo dijo...

pero sabes lo que es la libertad de expresión.Por que por lo visto lo que dices tú va a misa y en tal caso el de la foto se parece más a ti por que te debes creer que el anpa solo eres tú y los demás no tenemos ni voz ni voto.

Anónimo dijo...

PARA EJERCER PLENAMENTE LA LIBERTAD DE EXPRESIÓN EMPIEZA POR ELIMINAR EL FILTRO A LOS COMENTARIOS, O NO?
HAY QUE PRACTICAR CON EL EJEMPLO Y CON RESPETO A LA OPINIÓN DE AQUELLOS QUE NO PIENSAN IGUAL.-

Anónimo dijo...

non te escondas Aran emprega a primeira persoa e non fales en terceira.

xose maria aran dijo...

xose maria aran resposta os comentarios unha vez que é avisado polo Web Master, de que non estaba activado a entrada automática dos comentarios:

Queridos amigos anónimos, vou dar resposta.

O do 17 de outubro decirlle, que a verdade e que o da foto, a verdade é que a min moito non se me parece, físicamente por suposto, de todolos xeitos eu para sacar parecidos son moi malo, o de que a anpa só son eu nin que decir que aínda que pareza así, a verdade e que eu son un máis, pero con voz propia loxicamente. Por certo non ofende quen quere senon quen pode .
saudiños e moitos bicos.

ASOCIACION DE PAIS E NAIS DE ALUMNOS dijo...

O anónimo do día 18, decirlle que a verdade que foi unha pena que o blog non tivera activado a entrada automática.
mecachis en la mar....
Fixate que aínda que escribo agora ata respeto a opinión dos demáis, o problema é cando os demáis incumplen a legalidade, e o decir a verdade chamase non respetar os que non pensan igual.
Por Deus, eu en tódolos foros e comentarios poño o meu nome, pon ti o teu e discutimos o tema.
tamén pa ti moitos bicos.

xose maria aran dijo...

Para o anónimo 2 do día 18.
Esconderme eu, empregar a 3º persona do singular, o día que vos interedes de quen manda neste blog, vades "alucinar". Eu cando o que pasa e que mando as notas con nome e apelidos e si fai falla co DNI, esconderme eu? alabadiño sea o señor a estas alturas do curso, que pouco se me coñece, se a min se me acusa de protagonismo, o que ti non entendes e que a min gustame estar no candeleiro, esconderme eu? tarari que te ví.

saudiños e biquiños, xa son moitos

xose maria aran dijo...

Sinto dar resposta a estos comentarios agora, pero como son eu quen controla esto, quen filtra, que.....
Por certo aínda que sea en maiúscalas, en minúsculas, o anónimo é facil de saber.
disfruta ca copia que tes da foto e saúdos.

PD. Foi unha pena non respostar antes, mecachis no filtro. Por certo o moderador que se poña as pilas.